Naturkosmetologiska Hudvårdsbehandlingar

Soul Mind Love

Att växa med ett Öppet sinne & HjärtaFriskvård & Naturlig Hudvård – För ditt välbefinnande

Hudvård är friskvård!
Hur är känslan i din hud?

Välkommen att boka tid för en behandling hos mig.
Jag använder mig i så stor utsträckning som möjligt utav naturkosmetik – produkter som är ekologiska och så naturliga som möjligt.
”Omsorgen i dag har du igen i morgon”

imagesCAKHBJLX

 ********************************

ansikts massage

Ansiktsbehandlingar 

  • Djuprengöring 60 min : Rengöring, peeling, portömning, ansiktsmask, handmassage
  • Klassisk 90 min : Rengöring, peeling, hudanalys, brynplock/ansning (valfritt) porrensning, ansiktsvatten, vävnads/lymfmassage, oljemassage av ansikte & dekolletage, ansiktsmask, handmassage, ansiktscreme, ögoncreme.
  • Exklusive 120 min : Rengöring, peeling, hudanalys, färga fransar & bryn, brynplock/ansning (valfritt) porrensning, ansiktsvatten, vävnads/lymfmassage, oljemassage av ansikte & dekolletage, ansiktsmask, handmassage, serum, ansiktscreme, ögoncreme.
  • LYX 130 min : Rengöring, peeling, hudanalys, färga fransar & bryn, brynplock/ansning (valfritt) porrensning, ansiktsvatten, vävnads/lymfmassage, oljemassage av ansikte & dekolletage, ansiktsmask, handmassage, nagelvård inkl valfri lackning, serum, ansiktscreme, ögoncreme.
  • AHA behandling 30 min : Peeling med Fruktsyror för djuprengöring som tar bort döda hudceller, hudcreme

Man ansiktsbehandling

 

 Färgning ca 15-35 min                   

  • Färgning av fransar eller bryn / Färgning av fransar och bryn / inkl brynplockning

 ben

Vaxning

 Kallvax eller varmvax
 

SPA Hand 

Dina händer

OBS! Endast naturliga naglar
  • Hand SPA ca 45 min: Peeling, inpackning, nagelbandsvård, handmassage
  • Manikyr exklusive 60 min : Nagelvård med nagelbandsvård, rengöring, peeling, klipp & filning, nagelolja, handmassage & valfri lackning; underlack, lack, överlack
  •  Handmassage 20 min

SPA fot

Dina Fötter

OBS! Ej medicinsk fotvård
  • Fot SPA inkl valfri lackning, ca 50 min : Fotbad, peeling, inpackning & fotmassage
  • Pedikyr inkl valfri lackning, ca 60 min: Fotbad, nagelvård med rengöring, filning och borttagning av ev förhårdnader, valfri lackning & fot + underbens massage, fotkräm.
  • Fotmassage 20 minhavs salt

  Din kropp

  • Bodyscrub 60 min : Kroppsscrub med inpackning, liten ansiktsbehandling med massage & mask, dusch
  • Aromainpackning 60 min : Med doftoljor som berikar huden med nyttig fukt samt liten ansiktsbehandling med massage & mask
  • Body de Luxe från topp till tå 120 min : Rygg & nackmassage, Nagelvård & hand/armmassage, pedikyr inkl fotmassage (valfri lackning), enkel rengöring av ansikte, massage &mask samt hudkräm

massage man  aromaterapi olja 

Massage Klassisk

  • Hela kroppen 60 min eller Halva kroppen 30 min 

 

zonterapi fot zonterapi

 Zonterapi          

  • Ansikts zonterapi 50 min : Zoner i ansiktet stimulerar kroppen till rensning & läkning. Ger vackrare lyster i huden.
  • Fot zonterapi 55 min : En slags fotmassage med olika punkter & zoner kopplade till kroppens alla inre & yttre organ. Stärker kroppen att läka sig själv.

 

Öronljus ca 15-18 min/öra

 Rensar öronen på vax, inflammationer eller annan smuts som täpper till hörseln. Kan även hjälpa vid öronsus.
 

 Make Up

  • Dags make up eller Fest make up         

 

 reiki healing

Reiki Healing  ca 45-60 min

Man behöver oftast mer än 1 healing behandling för att det skall ge bästa resultat. Reiki är en djupt avslappnande behandling som motverkar och frigör stress. Släpper blockeringar och spänningar i kroppen som skapar obalans. Hjälper att påskynda kroppens egna läkeförmåga. Reiki balanserar chackran och skapar posetiv flöde i din kropp. En kärleksfull behandling som öppnar upp till ett högre medvetande.  

healing

 

Vänligen Notera!

Avbokning skall ske senast 24 h innan din bokade behandling. Annars måste en avgift debiteras  på 150:-  Tack för att du tar hänsyn till mina arbetstider och andra kunder.

imagesCAKHBJLX

                             

Detta inlägg publicerades i Soul Mind Love och märktes , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.